ادامه چگونه مبارزه گر خوبی باشیم
می خوای قهرمان ورزشی شی بیا تو رزمی
می خوای قهرمان ورزشی بیا تو کیوکشین یا همه ی رشته ها

چگونه یک مبارز خوبی باشیم:1-کار اول باید   ریاضت زیادبکشیم 2-هدف دقیق داشته باشیم که من یک مبارزه گر بزرگی میشم3-مدام با خود تکرار کنید که من مبارزه گر خوبی هستم 4-برای هدف خود تلاش کنید5- موقع مبارزه با عقل مبارزه می کنیم نه باچشم6-موقع مبارزه هیچ وقت از جسه ادم یا از کمربند ادم نترسید به هدف باید که فکرکنیم که من می توانم اورا شکست بدم چون هدف دارم همین حرف را تکرار کنید7- موقع مبارزه باید به جاهایی که در بدن حریف مقابل خود خالی است ضربه رابزنید تا پیروز شوید8-اگر حریف با پا ضربه به سر شما میزند چشمانه خو را نبندید چشم ها باز و گارد بسته ومحکم نگه داریند و بعد سریع به حریف ضربه بزنید9-قبلا از مبارزه باید به خود بگوید که من میتوانم او را شکست دهم10-قبلا ازوارد شودن به تاتومی باید حریف خود را بسنجی  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 3:7 :: نويسنده : معین رضا طارقیان

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان می خوای قهرمان ورزشی بیا تو و آدرس moeinreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







دریافت کد صلوات شمار